Online kerkdiensten volgen

U kunt op 2 manieren de kerkdiensten online volgen. Hieronder treft u de betreffende (rode) links, met een stukje uitleg.

Via: Kerkomroep (op de pc/tablet etc)

Om via Kerkomroep de viering bij te wonen heeft u de keuze uit 2 manieren:
– live meekijken om 10.00 uur. U klikt dan op “kijken” rechts in de balk van de gewenste datum.
– later terugkijken op een ander tijdstip: U klikt dan op “opslaan” rechts in de balk van de gewenste datum.
Het voordeel van eerst opslaan (wat enkele minuten duurt) kan zijn dat u minder last heeft van eventuele
storingen. Na het downloaden klikt u links onder in beeld op het bestand en de opname zal worden afgespeeld.

kerkomroep

Via YouTube (op pc/tablet/telefoon, te streamen naar TV)

U klikt op de betreffende viering en deze wordt dan afgespeeld.
U heeft ook de mogelijkheid de viering te downloaden en offline te kijken, al dan niet gestreamed naar uw smart TV.

De liturgie

De liturgie kunt u dowloaden door op de juiste datum te klikken en op uw pc/tablet/telefoon meelezen. (Adobe nodig; klik op de blauwe knop: Adobe Acrobat Reader dowloaden)