Escape rooms Martinikerk en Galluskerk

Red de Martinikerk:

www.puzzlemysteries.com/nl/escaperoom/1945-red-de-Martinikerk

Op 15 april 1945 bliezen de terugtrekkende Duitse troepen de toren van de Martinikerk op. Een volstrekt zinloze daad. Niet alleen de toren maar ook een belangrijk deel van de kerk werd verwoest.

Hadden jij en je vrienden (met een beetje hulp van het verzet) dit kunnen voorkomen? In verborgen ruimtes, waar normaal geen Doesburger mag komen, speelt u een spannend en fascinerend spel.

De samenstelling van de deelnemers bepaalt het succes van deze escaperoom. Zoek uw vrienden, bekenden of familie dus zorgvuldig uit.

U wordt na afloop uitgenodigd om een donatie te doen aan de online escaperoom Martinikerk. Dat mag natuurlijk ook zonder dat u speelt op NL95 ASNB 0267 1603 80  t.a.v. Puzzle Mysteries  o.v.v. Online Escaperoom Martinikerk Doesburg. U ondersteunt hiermee het onderhoud van dit prachtige gebouw.

Wij wensen u veel speelplezier.

Met dank aan:

Het kleinste oorlogmuseum van Nederland.
Stichting Collectie ’40-’45, Beekbergen

Arvid Ehlert, Photography Now!

Het geheim van de Galluskerk

Plots zit je opgesloten in een van de oudste kerken van Nederland. Een vreemde tekst is geschreven op het bord. Wie doet zoiets? Waarom zouden ze dat doen? En hoe kom je hier zonder kleerscheuren weer uit?