Vier je verjaardag in de kerk

Dit is een gezamenlijke activiteit van het Diaconaat en het Pastoraat.

IN DE GLORIA VOOR 80+

U bent jarig geweest en daarom nodigen wij u van harte uit voor ‘Vier je verjaardag in de kerk!’ Hiermee zetten we u, die 80 jaar of ouder bent geworden, graag feestelijk in het zonnetje.

U hoeft daar niets anders voor te doen dan te laten weten dat u komt. En bovendien kunt u ook nog eens iemand meenemen. Ons Vier-je-verjaardag-in-de-kerk-team vindt het leuk om u, jarige Job en Jacoba te onthalen op een feestelijke middag met een aangeklede koffie & thee en een hapje & drankje. Kortom, een gezellige en smakelijke ontmoetingsmiddag met elkaar.

De datum wordt vermeld in de verjaardagskaart, die u ontvangt en later ontvangt u een persoonlijke uitnodiging.

De feestjes vieren we in de regel op vrijdag middag van 14.30 tot 16.30 uur in “Komdersuut” , Dorpsstraat   In Angerlo ( de voormalige pastorie naast de kerk)

Wat betreft vervoer: Op onze kosten mag u de Plusbus hierover benaderen en reserveren. En lukt het niet vervoer te regelen dan komen we u met alle liefde ophalen. Laat dat geen belemmering zijn!

VERJAARDAG

Info: Jannie Boesveld: tel. 0313-475693, e-mail jannieboesband@gmail.com.